Tuesday, July 22, 2008

nog 'n boek idee vir middeljarige huisvrouens wat maritza nie sal klaar skryf nie...

Lianie Malan waar is jou man?

Ek staan stil voor die kraak in die gang vloer.
Ek probeer my indink dit is die rand van ‘n afgrond waarvan jy die einde nie kan sien nie. Net donkerte. Ek balanseer op die rand van die afgrond met my tone wat klippies en grond na onder laat val in stilte.
Geen ploep geluid.

Dit is ‘n baie diep afgrond.

Maar dis net ‘n kraak in ‘n gang vloer in ‘n huis vol krake.
“As ‘n huis net mure was, was ons nou in die moeilikheid.” se ek vir die kraak in die gang vloer, en stap baie versigtig verby die geraamde photos van ou boere tannies met sewe kinders en kwaai oe.
Die huis is altyd stiller in die oggend. Asof dit nie wil wakker word nie.
Ek stap van kamer na kamer en maak vensters oop, trek die gordyne reg en maak lysies van dinge om te doen.

Steek wynbottels weg waar Maria dit nie gaan sien nie!
Kry nog wyn
Kry nog panado.
Kry inskroef gloeilampe
Hoekom bly gangkas se deur oop gaan? Spook?
Bel ghostbusters net in case
Kry iets by kooperasie om hoender te laat ophou kraai 5-uur in oggend.
Kry maand se voorraad Doom!!!

In die kombuis stoom die vensters al toe van die ketel wat op die stoofplaat tantrums gooi.
Waar om kofie te drink?
Kombuis van culinary sondes? Wildernes tuin? Stoep vol ma se versameling lendelam stoele?
Sy het hulle begin bymekaar maak vir… was dit nou haar “re-upholstery en fabric store” oopmaak stadium of haar “kom ons begin ‘n gastehuis” stadium?
Uhm…Badkamer.

Die badkamer is een groot raaisel. Dit was eens op ‘n stadium iets anders want ‘n gedeelte van die vloer is hout planke, by die deur is die teels see groen en agter by die wasbak is daar ‘n mosaic van blou.
Dit herrinder my aan die uil vrou in Graaf Reinette, wat elke hoekie en stukkie van haar huis in reenboog glas stukkies toe gemessel het.
Die pype raas.
Die warm water loop eers bruin dan skoon in. So jy moet die bad tweekeer uitspoel.
Die koue water loop nie rerig in nie. Dit drip sporadies.
Ek sit op die rant van die bad en wag vir die water om af te koel, drink my koffie en skop na my onderklere en net vir ‘n rukkie laat ek myself toe om aan alles te dink.
(Ek rantsoeneer my gedagtes oor hom. Want om in die verlede te dwaal kan hartverskeurende dagdrome veroorsaak.)

“Lianie Malan selfbejammering is so useless soos cellulite cream op ‘n by steek” hoor ek myself se. “En wegkruip is ook” piep ‘n ander stemmietjie. Die realistiese ek wat uit die funktionerende deel van my brein verban is.

So hoe het Lianie Malan tot hier gekom?In ‘n ou plaas huis met gekraakte vloere en muure en geroeste pype?


Tydlyn van rampspoedige gebeure wat Lianie Malan tot waansin gedruif het.

a.k.a : Klein kakkies wat die esel se rug gebreuk het:

· Percolator pak op wat beteken dat Lianie Malan sonder kaffien die wereld moet ingaan.
· Lianie Malan probeer ophou rook wat haar gestel skok en tot ‘n permanente pms rampsgebied verklaar word
· Grieta kry griep op maandelikse haarsny dag en Lianie moet by moffie Mark sny en loop uit met prostituut haarstyl.
· Klein grys voeltjie besluit om selfmoord te pleeg deur voor Lianie Malan se kar in te vlieg
· Mascara stokkie breuk af binne in mascara buisie en weier om uit te kom.Lianie Malan raak onverklaarbar allergies vir prawns by belangrike werk do en slaan uit in rooi kolle wat nie by haar out

No comments:

dis hier waar ek my hart verloor het en my moed weer gevind het...

dis hier waar ek my hart verloor het en my moed weer gevind het...
vrystaat

iets wat ek nooit sal erken nie:

party keer dink ek daar is 'n ander weergawe van myself wat wegkruip in die skadu's en sy gaan enige oomblik uitspring en vir my lag... 23/07/08

dinge wat my gellukig maak...

  • stap tot dit stil word om my
  • glasie wyn en goeie kos
  • organiseer en skedules maak
  • oplees en research doen oor random goed
  • om tafel sit en kuier met mari, yolande en mina
  • skryf
  • iets doen wat al my konsentrasie vat
  • in sonnietjie le en slaap
  • kos maak
  • ver ry
  • op bank le met goeie boek
  • by die huis wees